Nog nooit, lief ben ik he

En vreemdgaan... nee... Dat vind ik een van de stomste dingen die je kunt doen... Ik heb het wel een keer bijna meegemaakt... Toen was ik 's middags gaan zwemmen met mn vriendje en vrienden van een vriendin, maar die vriendin is beetje gothic, dus best vage vrienden erbij... en mijn vriendje moest daar weinig van hebben... Maaar ik had geen zin om alleen door de polder naar huis te fietsen dus ik was met zon jongen meegereden en toen was mn vriendje al keichagrijnig enzo, en hij zat de hele tijd te bellen dus ik had het helemaaal gehad, en dat was DE druppel die de emmer deed overlopen... En ja het was best een knappe jongen met wie ik meereed, en toen was ik nog met hem mee naar huis gegaan, maar ik heb gezegd dat ik niet wilde zoenen, want ik wilde het eerst uitmaken... En toen heb ik het na een paar dagen uitgemaakt, en na een week ofzo heb ik wel met die jongen gezoend...
Maaar vreemdgaan, neee dat vind ik zoooooooooo laf!!!!! Dan heb je geen respect vind ik
Whahah lang verhaal... Komt omdat ik eigluk mn schoolexamen ANW moet leren, maar GEEEEEN zin heb

Nou ja een nieuwe vraag:
Heb je vooroordelen? (en eerlijk zijn!!) Zo ja, welke? Zo nee, hoezo niet? Ben je echt zo oppervlakkig of durf je er eigenlijk niet voor uit te komen?
Kusje Perzik