perzik_&_appeltje

https://www.appel-perzikje.tk
*
*Perzik* 09/01/2005 12:22
62.166.169*

School/werk

Ik vraag me af op wat voor school jullie zitten, of waar jullie werken... of allebei En hoeveel je dan werkt enzo... Je snapt het vast wel En wat je leuk lijkt om later voor werk te gaan doen... Welke vervolgopleiding enz.

Nou ik zit op school, op het St. Oelbert Gymnasium (klinkt chic hea) Ennuh ik zit nu in de 4e klas, dus ik moet nog 2 + 1/2 jaartje en dan ben ik klaar daarmeej. Daarna wil ik management toerisme of hogere hotelschool doen, in ieder geval iets met management, maar ik ben er nog niet helemaal 100% zeker van...

En nu ben ik Macsletje..Ja ik werk bij de McDonalds.. Echt keileuk daarow... Ik werk bij de jongste McDonalds van Nederland, bijna iedereen is 17/18, een paar oudere fulltimers, want ja, de rest zit bijna allemaal nog op school En ook nog 15- en 16-jarigen... Ik ben de op 3 na jongste

En dit werk wil ik nog wel blijven doen totdat ik van school ga... Maar als ik voor de opleiding in Breda kies blijf ik thuiswonen en dan blijf ik daar mss nog wel langer werken, want er zijn best veel mogelijkheden enzo... Dus dat moet ik nog ff zien

Wat een lang verhaal zeg, en het gaat over niets

Kus Perzik

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
appeltje 09/01/2005 14:13
80.201.167.*
perzik het macsletje

ik ga in school in het OLVI (Onze Lieve Vrouw Instituut )

k heb geen werk, wel een bijbaantje, oppassen.

uh, wat k later wil gaan doen ? weet k nog niej, k twijfel tusse de deze

- zwemjuffrouw

- psychiater

- zo iemand die als begeleidster in een anorexiakliniek (of hoe je dat ook noemt ) werken

- of in een restaurant

-xxx-

R
roodkapje 09/01/2005 14:21
81.11.175.*
ik zit op SABR ... in brugge

enneum

ik volg daar Economie-moderne talen

uuhmm, ik gaa ook soms babysitten enzow .. en in de grote vakantie moet ik in de Carrefour gaan werken u ow

later willek

criminologie studeren of iets in die aard

*
*Perzik* 09/01/2005 15:12
62.166.169*
Ohja... ik doe ook oppassen Best veel... toch zeker 2x per maand... Is ook wel lekker Want mn loon stort ik op de bank, en dat houd ik gewoon contant, en daardoor wordt mn rekening steeds leuker

Hihi

Kus Perzik het macsletje

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |